maanantai 28. joulukuuta 2015

Tervehdys!


Hui! Tämän blogin perustamista olen harkinnut pitkään ja hartaasti ja nyt viimein sain itseni rohkaistua aloittamaan bloggaamisen.  Kiitos tästä päätöksestä kuuluu tietysti rakkaille ystävilleni, jotka minua tähän ovat rohkaisseet. Olen aina ollut kiinnostunut blogin kirjoittamisesta, mutta jotenkin en vain aikaisemmin saanut aikaiseksi aloittaa. Blogissani kirjoittelen kaikenlaista arjestani, johon rakkaimpina harrastuksina kuuluvat sisutaminen ja käsityöt. Opinnot vievät paljon aikaa arjestani, mutta pikkuhiljaa olemme laittaneet noin 60 neliön asuntoamme kodin tuntuiseksi, lähinnä kalusteilla ja tekstiileillä.  Sisustuksesta olen pitkälti vastannut itse, mutta onnistun kyllä työllistää mieheni milloin mihinkin maalaus ja rakennuspuuhiin.  :D

Tervetuloa seuraamaan elämää Mertamajassa!

- Jonna

J:n mummu antoi meille kihlajaislahjaksi itsetehdyn pellavaliinan. <3  

Työpöytä sai vaalean väripinnan viime kesänä. 


Joulun herkut puutarjottimella, jonka pohja on peitetty kuviopaperilla. Tuikut Pentikiltä. 



Takka rivitalossa on erikoisihanuus, mutta se myös rajoittaa pienessä asunnossa kalusteiden sijoittelua. 

Olohuoneen jouluinen ilme. 










Joululahja viime vuodelta.



Kuva keittiöstä on otettu keväällä. Ollaan tässä odotettu J:n kanssa insipiraatiota, milloin alettaisiin tekemään pientä pintaremonttia keittiöön. :) 


2 kommenttia:

  1. Heei paljon onnea uudelle blogille! Jään mielenkiinnolla seuraamaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :D Tätä oon kauan miettinyt ja haaveillu, nyt viimein rohkenin aloittaan kirjoittaa blogia :)

      Poista